Nowy Kawasaki Z900RS SE na sezon 2022 ożywia jeden z najbardziej atrakcyjnych schematów malowania z lat 70-tych: klasyczną kolorystykę „Yellow Ball” oryginalnego modelu Z1 z 1972 roku (Super Four).
Ponadto, a może przede wszystkim, Z900RS SE otrzymał imponujący pakiet modyfikacji zawieszenia i układu hamulcowego.
Model SE został wyposażony w tylny amortyzator Öhlins S46 z regulacją napięcia wstępnego. Wyposażony w aluminiowy korpus o konstrukcji jednorurowej, tłok średnicy ø46 mm oraz wewnętrzne komory powietrzno-gazowe, zapewniają doskonałe wyczucie motocykla.
Zmiany z przodu to odwrócony przedni widelec o średnicy 41 mm w kolorze złotym, ze zmodyfikowanymi nastawami, tak aby stworzyć idealną równowagę między przodem / tyłem motocykla i reakcją w całym zakresie skoku zawieszenia.
Układ hamulcowy również uległ zmianie wraz z wprowadzeniem zacisku i tarczy Brembo z przodu. Podwójne przednie tarcze Brembo ø300 mm oraz zaciski monoblock Brembo M4.32 montowane radialnie oraz przewody w stalowym oplocie zapewniają większą siłę hamowania, jednocześnie oferując liniową progresję podczas operowania dźwignią.
Optyczne zmiany względem bazowego modelu Z900RS to litery „RS” w logo modelu na bocznych osłonach wykończonych na czerwono oraz czarne, aluminiowe osłony boczne chłodnicy i osłony wtrysku paliwa oraz piękne, złote wieloszprychowe koła. Wisienką na torcie jest oczywiście schemat malowania „Ice Ball”, który nawiązuje do legendarnego modelu Z1.