Razem z Darkiem Rosikiem, zawodnikiem Mistrzostw Polski, reprezentant Świata Motocykli - Marcin Dziawer - trenował na zaimprowizowanym w Ursusie torze. Choć nasz redakcyjny KX450F dobrze prezentował się już na IV Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów, to tak naprawdę prace nad nim wciąż trwają. Do motocykla nie ma żadnych zastrzeżeń, choć jeszcze sporo pracy i nauki przed nami. Musimy nauczyć się, jak wykorzystać motocrossową kontrolę startu, w którą wyposażony jest KX450F na potrzeby zawodów supermoto. Na wymianę czekają też koła. Prawdopodobnie w tym sezonie używać będziemy zestawu z 16,5-calową felgą przednią. Także wszystkie zabawki od TRW nie zajęły jeszcze należnego im miejsca, choć trzeba przyznać, że designerskie zbiorniczki płynu hamulcowego na kierownicy robią niemałe wrażenie. Potężna praca czeka nas jeszcze także przy zawieszeniach. Na szczęście swoją pomoc wstępnie zaproponował nam Łukasz Wieczorek z Luka Technic Designs. W podwoziu nie chcemy robić olbrzymiego zamieszania, lecz raczej wykonać plan minimum tak, aby maksymalnie poprawić własności jezdne nie wpędzając się w bardzo wysokie koszty. Już niebawem przedstawimy relację z przeprowadzonych prac i ich efektów oraz coraz intensywniejszych treningów Marcina.
źródło: Sz.. Dz.. Świat Motocykli