Motocykl wyposażony w system ARAS korzysta z adaptacyjnego tempomatu i czujnika martwego kąta oraz zintegrowanego z nowym 6.5-calowym kolorowym wyświetlaczem TFT systemu informacyjno-rozrywkowego Kawasaki SPIN wspierającego aplikację Rideology oferującą, wygodny interfejs poprzez Bluetooth ze smartfonem. H2 SX wyposażony jest w podwójny radar z funkcją ostrzegania przed kolizją z przodu, a także sygnał awaryjnego hamowania, ostrzegający przed nagłym hamowaniem.
Wraz z bezkluczykowym zapłonem KIPASS, światłami doświetlającymi zakręty LED, systemem monitorowania ciśnienia w oponach oraz asystentem zatrzymania pojazdu (wspomagającym ruszanie pod górę) jako wyposażeniem standardowym, lista wyposażenia motocykla z doładowaniem mechanicznym sprawia, że to wiodący w swojej klasie Sport Tourer, szczególnie po dodaniu systemu kufrów bocznych Kawasaki montowanych do systemu bezstelażowego, w komplecie z wygodnymi torbami wewnętrznymi.
W 2023 roku do wyposażenia dołącza innowacyjny system automatycznego włączania świateł drogowych (AHB). Wykorzystując czujnik kamery do oceny jasności świateł pojazdów przed nami plus latarnie uliczne itp. AHB automatycznie włącza lub wyłącza światła drogowe (LED) w zależności od potrzeb. Aby system działał, przełącznik ściemniania/przejścia musi być ustawiony w pozycji świateł drogowych, a motocykl musi poruszać się w ciemności z prędkością powyżej 20 km/h. Po włączeniu systemu na kolorowym ekranie wielofunkcyjnej tablicy rozdzielczej TFT o przekątnej 6,5 cala wyświetlana jest zielona ikona.
Kolory dla gamy dwóch modeli w 2023 roku to:
Ninja H2 SX
- Metaliczna czerń Diablo
Ninja H2 SX SE
(wyposażony w KECS, półaktywne, elektronicznie tłumione zawieszenie Kawasaki z technologią Skyhook)
- Emerald Blazed Green/Metallic Diablo Black/Metallic Graphite Gray