W swoim najnowszym wcieleniu, Ninja 1000SX została po raz kolejny udoskonalona i oferuje niemal magiczną mieszankę funkcji i możliwości. Niedawne zastosowanie sportowego układu wydechowego „4-1” i bardziej opływowego zestawu owiewek, w połączeniu z mocną i elastyczną 140-konną jednostką oraz quickshifterem (góra/dół) w odsłonie na 2022 rok kontynuuje tę tradycję niedoścignionego wzorca w klasie.
Z perspektywy ‘turystyka’ mnóstwo sprytnych rozwiązań nie brakuje. W zakresie pojemności bagażowej, łączna pojemność kufrów to imponujące 56 litrów, a fabryczny system mocowania powoduje, że po zdjęciu kufrów sportowy styl nie jest zniekształcony przez nieestetyczny stelaż. Poprawiony został również komfort siedzenia, a także lepszą ochronę przed wiatrem w postaci szyby oferującej szeroki zakres regulacji w celu precyzyjnego dostrojenia do własnych upodobań.
W zakresie elektronicznych „wspomagaczy”, zastosowanie IMU, który wraz z komputerem sterującym mierzy przeciążenia w sześciu osiach i oferuje standardowo elektroniczny tempomat. Oprócz tego dostępne są tryby jazdy i funkcja Cornering management, a także wybór trybu mocy, kontrolę trakcji KTRC, sportowy ABS i łączność ze smartfonem między całkowicie cyfrowym kolorem TFT a smartfonem za pośrednictwem aplikacji Kawasaki Rideology.
Nowa kolorystyka na rok 2022 to:
- Metallic Diablo Black / Pearl Robotic White
- Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black / Metallic Graphite Grey
- Metallic Matte Graphenesteel Gray/Steel Gray/ Metallic Diablo Black