Dodatkowo, Mediolan kojarzy się z modą, stylem, wyglądem i projektowaniem. Co za tym idzie, był to jedyny właściwy wybór miejsca na prezentację modelu Z900RS CAFE. Przed targami EICMA, po drugiej stronie kuli ziemskiej, w Tokio, na Tokyo MotorShow zaprezentowany został Z900RS, który zrobił ogromne wrażenie na fanach jednośladów. W Mediolanie, podobny efekt na twarzach wszystkich zgromadzonych wywołał Z900RS CAFE.
Trzecim motocyklem, który został zaprezentowany we Włoszech była Ninja H2 SX – motocykl sportowo-turystyczny, posiadający turbodoładowany silnik. Przy projektowaniu tego modelu Kawasaki nie skupiało się na osiągach oraz wydajności, ale na komforcie oraz przyjemności z jazdy.
Podczas swojego przemówienia o prawdziwym przywiązaniu do marki, prezydent światowego działu motocykli Kawasaki, Kazuo Ota, opowiadał nie tylko o nowych motocyklach na nadchodzący sezon, ale również o planach marki na najbliższe lata oraz o kierunku, w którym firma planuje się rozwijać w przyszłości.
Poniżej możecie znaleźć zapis przemówienia pana Ota:
Jako prezydent działu motocykli Kawasaki, na własne oczy widziałem przywiązanie moich współpracowników do marki oraz ich chęć stworzenia modeli, które dzisiaj prezentujemy oraz tego co planujemy w przyszłości. Częścią tego planu jest stworzenie motocykli o mniejszych pojemnościach dla motocyklistów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z motocyklami. Dzisiaj mam zaszczyt podzielić się z wami informacjami na temat dwóch nowych modeli o pojemności 125cc.
Nowa Ninja 125 oraz Z125 pokazują nasze przywiązane do europejskiego rynku motocykli oraz naszą chęć zaadresowania wymagań rynku, który już od jakiegoś czasu dawał nam do zrozumienia, że potrzebuje motocykli o mniejszych pojemnościach. Oba modele są bardzo wyjątkowe. Posiadają unikalne wykończenie, zaawansowaną inżynierię oraz takie wartości dla kierowców, które wyłącznie my możemy zaoferować.
Cały czas dążymy do tego, aby motocykliści utożsamiali się z naszą marką. Pragniemy, aby ich pierwsze kilometry przejechane na motocyklu były właśnie na Kawasaki. Chcemy tworzyć motocykle o małych pojemnościach, które zaspokoją wymagania naszych użytkowników oraz będą pierwszym krokiem w zmianie na mocniejszy motocykl Kawasaki – jesteśmy przekonani, że nasze plany na przyszłość zaspokoją gusta użytkowników.
Dzisiaj, mogę złożyć pewną obietnicę naszym dealerom oraz fanom w Europie….
Oba modele o pojemności 125cc zostaną zaprezentowane w drugiej połowie przyszłego roku!
Podczas Tokyo MotorShow, Kawasaki zachwyciło wszystkich zebranych gości wyjątkowym Z900 i informacją o trzecim w historii motocyklem z turbodoładowanym silnikiem, który prezentujemy podczas EICMY. Technologia, którą się dzisiaj z Wami dzielimy to znak ewolucji naszego programu tworzenia silników turbodoładowanych. Naszym celem w nadchodzących latach jest rozwój oraz zaprezentowanie większej ilości motocykli z turbodoładowanym silnikiem.
Kawasaki Heavy Industries (KHI) również jest zdeterminowane do tego, aby tworzyć motocykle z najbardziej zaawansowaną technologią taką jak dwustronna komunikacja czy sztuczna inteligencja, aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy motocyklami Kawasaki.
Wszystkie informacje o których dzisiaj opowiedziałem pokazują rozwój Kawasaki jako marki. Łączymy nasze doświadczenie z innowacyjnością oraz dostępnymi technologiami, aby tworzyć pojazdy, które spełniają wymagania naszych klientów. To jest znak naszego długotrwałego zaangażowanie w tworzenie czegoś specjalnego i unikalnego.
Zachęcam Was do cieszenia się tymi motocyklami, które tutaj prezentujemy z zapewnieniem, że stanowią one wyłącznie początek tego co mamy w planach na najbliższe lata.
Kończę moje przemówienie z tym przekazem…. i obietnicą naszego pełnego zaangażowania dzisiaj oraz w przyszłości. Dziękuję.