Łącząc w sobie te wszechstronne zdolności, najmłodszy w obfitującej w sukcesy rodzinie motocykli Ninja wagi średniej, podjął się wyzwania na słynnym torze TT na wyspie Man.
W rękach rozwijającego się eksperta od TT, Jamesa Hilliera, nowy model Ninja stawił czoło wielu trudnym odcinkom mierzącego 37 ¾ mil toru, podczas tworzenia oficjalnego spotu promocyjnego, który został jednym z najbardziej popularnych filmików tego rodzaju na YouTube oraz w innych mediach społecznościowych.
Po wielu prośbach i zapytaniach, został udostępniony przez Kawasaki materiał “Ninja ZX-6R on the Isle of Man TT course – The Making Of” pokazujący szereg zakulisowych działań.
Materiał opowiada historię tworzenia najbardziej złożonego filmiku promocyjnego, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany przez Kawasaki Motors Europe i przedstawia opinie kierowcy TT, Hilliera, pomiędzy ujęciami, na których zapoznaje się on z możliwościami elastycznego, zapewniającego wysokie osiągi silnika o pojemności 636cc motocykla ZX-6R.
Dodatkowo, film pokazuje punkt widzenia ekipy produkcyjnej, w tym Reżysera, Producenta, pilota helikoptera i funkcjonariusza rządu wyspy Man.
Oficjalnie udostępniony w czwartek, 14 lutego, o godzinie 12:00 CET, film przyciągnął uwagę mediów społecznościowych Kawasaki oraz innych mediów na całym świecie już trzy dni przed inauguracją, dzięki trzem zwiastunom, pokazującym główne ujęcia z trwającego w sumie 7:45 minut filmu.
Frank Zoontjes, Starszy Opiekun Marki w Kawasaki Motors Europe, pochwalił ekipę projektową, za ich ciężką pracę.
“Ninja ZX-6R 636 zasługuje na najlepszą możliwą inaugurację a tor TT i jego kontrolowane warunki prawdziwych, wyścigowych tras okazały się idealne. Tworzenie tego filmu było niezwykle ekscytujące oraz interesujące, więc naturalnym się wydawało pokazanie, w jaki sposób powstawał. Mamy nadzieję, że fani będą tak samo zachwyceni filmikiem pokazującym tworzenie spotu, jak i oryginalnym materiałem promocyjnym”.
Kliknij, aby obejrzeć materiał