"Częścią mojej pracy są relacje z mediami oraz dziennikarzami. Zainteresowanie World SBK rośnie z roku na rok i co za tym idzie coraz to większa ilość dziennikarzy, gazet i portali internetowych interesuje się naszą serią. Osobiście, staram się im dostarczać wszystkie potrzebne informacje oraz narzędzia tak aby komfortowo mogli pisać o Mistrzostwach Świata serii Superbike.
Do firmy Dorna zostałem sprowadzony aby zwiększyć zainteresowanie naszą serią jako produktem. Dzięki mojemu doświadczeniu w pracy z firmą Alpinestars, można powiedzieć, że posiadam dosyć dużą wiedzę w tym temacie. Dla producentów motocykli, World Superbike jest swojego rodzaju „oknem wystawowym“ gdzie mogą pokazać swoje motocykle. Motocykle, które każdy może fizycznie zakupić w salonie. Dodatkowo, co weekend, widać te motocykle na torach wyścigowych całego świata w rękach profesjonalnych zawodników rywalizujących o zwycięstwo.
W idei World Superbike chodzi o zbliżenie kibiców do wyścigów. Jest to produkt, który musimy bardzo klarownie zaprezentować oraz mieć jasną wizję dalszego rozwoju.
Producenci motocykli wracaj do startów w Mistrzostwach Świata serii Superbike. Również zawodnicy wcześniej startujący w MotoGP decydują się na przejście do World Superbike tak aby dalej móc rywalizować na najwyższym poziomie.
Aktualnie, bardzo dużo się dzieje w świecie WSBK. Bardzo ciężko pracujemy aby sprostać popytowi oraz zainteresowaniu World Superbike, które ciągle rośnie.
Mogę powiedzieć, że laptop jest moim biurem. Wszędzie gdzie jeżdżę, zabieram go ze sobą. Cały czas sprawdzam maile na moim telefonie i komputerze."