Newsletter Kawasaki
wszystkie pola wymagane
Wypełniając formularz, wyrażasz zgodę na politykę prywatności Kawasaki i akceptujesz jej postanowienia.
Naszym celem jest umożliwienie kierowcom kontroli nad wysoko wydajnymi maszynami, zachowując radość z jazdy. Celem technologii Kawasaki jest pomoc kierowcom w zobaczeniu tych małych i prostych udoskonaleń.
Od roku 1950 kiedy został zbudowany nasz piewszy silnik motocyklowy, Kawasaki kontynuuje odkrywanie nowych technologii w budowie wysoko wydajnych silników.
Funkcja e-Boost udostępnia zwiększoną moc przez około 15 sekund. Po jej aktywowaniu przyspieszenie jest silniejsze, a maksymalna prędkość się zwiększa
Pierwsze drogowe motocykle elektryczne marki są zasilane przez kompaktowy bezszczotkowy silnik elektryczny zapewniający dynamiczne przyspieszenie od momentu ruszenia oraz odpowiednią dynamikę przy niskich prędkościach.
Dzięki e-boost kierowcy mogą uzyskać dostęp do zwiększonej mocy przez ograniczony czas. Po aktywacji przyspieszenie jest silniejsze, a prędkość maksymalna wzrasta.
W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.
Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy przy użyciu jedno przycisku. Po jego aktywacji, kierowca nie musi już dodawać gazu. Takie rozwiązanie zwiększa komfort jazdy podczas pokonywania długich dystansów.
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
Kazdy z wtryskiwaczy pelni inna role i pracuje w innym zakresie obrotów zapewniajac wysoka moc i szybka reakcje silnika.
System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.
System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.
System kontroli startu pozwala zawodnikom motocrossowym zredukowac poslizg kola przy starcie.
System oferuje mozliwosc ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich dziala elastycznie w zaleznosci od reakcji manetki gazu.
Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagajace pracę dźwigni sprzęgła.
S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) to system kontroli trakcji, który pozwala kierowcom na jeszcze szybszą jazdę na torze wyścigowym dzięki maksymalizacji przyspieszenia.
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustwień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.
Łączność ze smartfonem przyczynia się do zwiększenia komfortu jazdy motocyklem, umożliwiając kierowcom łączenie się z motocyklem bezprzewodowo.
System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.
KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) pozwala kierowcy na wybranie odpowiedniej siły hamowania silnikiem.
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) umożliwia zmianę biegów (góra/dół lub wyłącznie w górę) bez użycia sprzęgła.
Ten wygodny tryb wspomaga manewrowanie na parkingu. Po aktywacji otwarcie przepustnicy przemieszcza motocykl do przodu z prędkością pieszego. Zamknięcie przepustnicy poza punkt „zerowy” powoduje przemieszczanie się motocykla wstecz.
9-trybowa kontrola trakcji Kawasaki (KTRC) to najbardziej zaawansowany system kontroli trakcji, który pozwala na agresywniejszą oraz bardziej sportową formę jazdy jak i spokój podczas jazdy na śliskich nawierzchniach.
Tuning brzmienia zwiększa radość z jazdy motocyklem Kawasaki, uzupełniając odczucia kierowcy o starannie opracowany komponent dźwiękowy.
ACC (Adaptive Cruise Control) maintains the speed set by the rider, but adjusts the vehicle speed to maintain a suitable following distance from the vehicle in front.
Dwa tryby kontroli trakcji Kawasaki pomagają kierowcom w różnych sytuacjach na drodze. Oferują wydajniejszą jazdę sportową oraz spokój i pewność siebie podczas jazby po mokrych nawierzchniach.
Zasilane silnikiem elektrycznym modele Ninja e-1 i Z e‑1 nie generują emisji podczas pracy.
Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.
KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy:- KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła)- KLCM- KIBS (z kontrolą przechyłów)- Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki
Ta wersja również moża zostać dopasowania aby maksymalnie dostarczać 35kW tak aby spełnić wymogi kategorii prawa jazdy A2.
Kawasaki Motors Europe N.V. wykorzystuje ciasteczka do śledzenia preferencji osób odwiedzających stronę oraz w celu optymalizacji jej funkcjonowania. Ciasteczka to mały plik tekstowy, który tymczasowo jest przechowywany na dysku twardym Twojego komputera przez wybraną stronę internetową. Ciasteczka na naszej stronie nie zbierają żadnych informacji osobowych o Tobie. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu będziemy musieli przechować dane osobowe w ciasteczkach, z wyprzedzeniem poprosimy Cię o wyrażenie stosownej zgody. Zbieramy wyłącznie informacje dotyczące Twojego urządzenia, adresu IP, daty odwiedzenia strony, podstron, które zostały odwiedzone oraz tego czy nie było błędów z połączeniem się z naszą stronę. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać Ci treści, które Cię interesują na naszej stronie oraz jednocześnie popawiać jakoś obsługi, oferty i Twoich wrażeń związanych z marką Kawasaki. Polityka Prywatności